(論文) ・裵鍾民(2015)、「観光ホームページ有効利用に関する研究 -観光情報のビッグデータを比較分析するために-」、日本大学大学院商学研究会、『商学論叢』第42号、45頁~79頁。 ・Jongmin Bae(2017),“A model of the relationship between tourism information retrieval and tourists' satisfaction: A case of the Japanese and Korean tourists,”AIB US Midwest, The Journal of International Business Research and Practice,Vol.11, pp.34-43. ・Jongmin Bae (2018),“A study on factors affecting consumers' information retrieval activities: Focusing on outbound tourism consumers in Japan and South Korea,”The Korea Society of Digital Policy and Management, A Journal of Digital Convergence, Vol.16 No.4, pp.107-116. ・松原聖、裵鍾民(2018)、“Cruise Tourism in East Asian Countries: Japan-Korea Comparison,”日本大学商学部、『商学集志』 第88巻第2号、21頁~42頁。
◎主な学会活動
Academy of International Business、International Society of Business、消費経済学会、ベンチャー学会、(韓国)デジタル政策学会